Kennismaken met:
Ik ben Mirjam van de Nieuwenhof en heb sinds 2007 een administratiekantoor dat gevestigd is in Milheeze. Nadat ik meer dan 20 jaar bij enkele accountantskantoren heb gewerkt merkte ik dat de persoonlijke en betrokken benadering erg op prijs gesteld wordt. Dus tijd om dit waar te maken en een eigen administratiekantoor te beginnen.
Door mijn opleiding en de jarenlange ervaring op mijn vakgebied, het volgen van vak-cursussen en seminars heb ik inmiddels een breed netwerk opgebouwd, waardoor ik met diverse kantoren ook een nauw samenwerkingsverband heb. Deze weten ook mij te vinden om daar waar nodig is hen bij te staan. Samenwerking leidt eveneens tot een beter product en dus tot een tevreden klant. Dat is waar we voor staan. Wil je als zelfstandig ondernemer of onderneemster aan de slag, heb je een administratieve vraag, een vraag over inkomstenbelasting, of de salarisadministratie?
Neem gerust en vrijblijvend contact met me op